Дизайн етикетки та упаковки
Розробка дизайну упаковки та етикетки — це маркетингові заходи спрямовані на залучення більшої кількості споживачів.
Перш за все прямо або побічно упаковка або етикетка уособлює виробника. Тут присутня пряма кореляція — чим вона цікавіше, тим більше затребувана. Але важливо не забувати про те, що всередині упаковки, знаходиться продукт, який повинен відповідати тим самим якостям, що і сама упаковка. Упаковка та етикетка грають велику роль в тому, щоб донести до споживача потрібну інформацію про даний продукт або товар, а так же завоювати увагу своєї цільової аудиторії.
Студія дизайну Салютіс пропонує своїм клієнтам самий «смачний» дизайн етикетки, де основними складовими є:
- чіткі терміни виконання замовлення;
- бездоганна якість вирішення поставленого завдання;
- прийнятні ціни.
Наша студія дизайну ретельно відстежує нові тренди галузі дизайну етикетки, а тому — пропонує актуальні й ефективні ідеї.
Як ми працюємо? Насамперед, ми збираємо інформаційне «досьє», яке стане фундаментом майбутнього дизайну етикетки. Сюди входять відомості про цільову користувальницьку аудиторію, сегментну приналежність товару, а також про його ціновий вектор. Аналіз отриманої інформації допомагає зробити дизайн етикетки максимально ефективним і спонукаючим споживачів до здійснення покупки.
Найбільш економічний, простий та ефективний спосіб виготовлення лейбла — за допомогою офсетного друку, оскільки саме цей метод дозволяє ретельно промальовувати дрібні елементи дизайну етикетки з урахуванням масштабу. Це — майже ювелірна робота, а тому виконавець такого проекту повинен бути професіоналом, мати чудовий художній смак, а також володіти вмінням залучати в дизайні етикетки всі складові фірмового стилю торгової марки.
При розробці нової упаковки й етикетки, потрібно правильно подати інформацію, яка «розповість» про продукт/товар. Розкриває його вигоди, переваги, відмінні риси. Вимоги до розробки упаковки та еикетки містять правильне співвідношення дизайнерських параметрів для просування того чи іншого продукту / товару і аналітикау ринку. За рахунок правильно виконаного дизайну, продукт / товар буде популярним і впізнаваним.
Важливі етапи при розробці упаковки або етикетки:
- проведення маркетингового дослідження;
- розробка технічного завдання;
- проведення конструювання дизайну;
- розробка макета;
- якісне оформлення і виконання.
Щоб створити вдалий дизайн упаковки і етикетки який буде затребуваний у споживачів, необхідно врахувати такі чинники, а саме:
- ЦА (цільова аудиторія);
- конкурентні якості товару;
- вимоги до технологій і типових зразків;
- модні тенденції.
Споживачів багато, в тому числі та ми з вами, але кожен звертає увагу на окремі моменти. “Чим цікавіше дизайн упаковки та етикетки, тим більше залучення нових поглядів і, звичайно ж, покупок!”
Професійна розробка дизайну етикетки в студії дизайну Салютіс може принести компанії результат, що якісно виділить її товар серед продукції компаній-конкурентів. Звертайтесь до нас за контактами, зазначеними на сайті, та отримайте найкращі етикетки для свого товару.